Συνελήφθη διευθυντής κλινικής για "φακελάκι" (12-3-2010) - Express.gr
 Για παθητική δωροδοκία κατ' εξακολούθηση συνελήφθη την Τετάρτη απόαστυνομικούς της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων, γιατρός, διευθυντήςχειρουργικής κλινικής στο Ασκληπιείο Βούλας. Όπως ανακοινώθηκε από τηνΑστυνομία, ο διευθυντής της χειρουργικής κλινικής είχε ζητήσει 1.200ευρώ από τη 44χρονη κ..
Διώκεται διευθυντής νοσοκομείου (12-3-2010) - Eleutherotypia
Ποινική δίωξη κατά του διευθυντή Ασκληπιείου Βούλας γιά παθητική δωροδοκία ασκήθηκε από την Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας...
Ποινική δίωξη στον γιατρό που έπαιρνε «φακελάκι» (12-3-2010) - Zougla.gr
Ποινική δίωξη για παθητική δωροδοκία ασκήθηκε από την Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας στον διευθυντή της Βʼ χειρουργικής κλινικής του «Ασκληπιείου Βούλας».Ο γιατρός είχε ζητήσει το ποσό των 1.200 ευρώ από την 44χρονη κόρη ασθενούς, τον οποίο είχε χειρουργήσει λίγες ημέρες νωρίτερα.Η 44χρονη, μάλιστα, είχε ..
Έπαιρνε «φακελάκι» κατʼ εξακολούθηση (11-3-2010) - Zougla.gr
Τον διευθυντή της Βʼ χειρουργικής κλινικής του «Ασκληπιείου Βούλας» συνέλαβαν το μεσημέρι της Τετάρτης αστυνομικοί της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ., μετά από καταγγελία για παθητική δωροδοκία κατʼ εξακολούθηση.Ο γιατρός είχε ζητήσει το ποσό των 1.200 ευρώ από την 44χρονη κόρη ασθενούς, ..
Συνελήφθη γιατρός του Ασκληπιείου Βούλας για δωροδοκία (11-3-2010) - Kathimerini
Για παθητική δωροδοκία κατ' εξακολούθηση συνελήφθη σήμερα το μεσημέρι από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων γιατρός, διευθυντής χειρουργικής κλινικής στο Ασκληπιείο Βούλας. Όπως ανακοινώθηκε από την Αστυνομία, ο διευθυντής της χειρουργικής κλινικής είχε ζητήσει 1.200 ευρώ από τη 44χρονη κόρη ..
Γιατρός συνελήφθη για "φακελάκι" (11-3-2010) - Ethnos
Γιατρός ? χειρουργός βρήκε ασθενή που χρειάζονταν συνεχείς επεμβάσεις και του έκοβε ?κουστούμι. Πρόκειται για διευθυντή χειρουργικής κλινικής του Ασκληπιείου Βούλας, ο οποίος συνελήφθη σήμερα το μεσημέρι από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων, με την κατηγόρια ότι κάθε φορά που χειρουργούσε ..
Συνελήφθη γιατρός για δωροδοκία (11-3-2010) - Imerisia
Για παθητική δωροδοκία κατ' εξακολούθηση συνελήφθη το μεσημέρι της Τετάρτης από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων γιατρός, διευθυντής χειρουργικής κλινικής στο Ασκληπιείο Βούλας. Όπως ανακοινώθηκε από την Αστυνομία, ο διευθυντής της χειρουργικής κλινικής είχε ζητήσει 1.200 ευρώ από τη 4..
Σύλληψη γιατρού του «Ασκληπιείου Βούλας» για «φακελάκι» (11-3-2010) - Eleutherotypia
Στη σύλληψη του διευθυντή Χειρουργικής Κλινικής του «Ασκληπιείου Βούλας» προχώρησαν αστυνομικοί της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ. για παθητική δωροδοκία κατʼ εξακολούθηση...
Συνελήφθη γιατρός για δωροδοκία (11-3-2010) - Capital.gr
Για παθητική δωροδοκία κατ΄ εξακολούθηση συνελήφθη σήμερα το μεσημέρι από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων γιατρός, διευθυντής χειρουργικής κλινικής στο Ασκληπιείο Βούλας.  Όπως ανακοινώθηκε από την Αστυνομία, ο διευθυντής της χειρουργικής κλινικής είχε ζητήσει 1.200 ευρώ από τη 44χρονη ..


Σχόλια:


Από Άγνωστος/η (11/3/2010 - 12:20:00) :
    Na tan mono enas.... pantou oi kariolides simera!!!!

Από Άγνωστος/η (11/3/2010 - 12:26:00) :
    Den les pali kala pou arxizoun kai pianoun kanenan??? PIASTE TOUS OLOUS

Από GP (11/3/2010 - 12:27:00) :
    Den exoume pia dikaiologies gia na min tous kataggeloume... To nou sas

Από makis (11/3/2010 - 12:37:00) :
    ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΛΥΠΗ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΩΡΟΔΟΚΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΓΙΑΤΡΟΥ..ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ ΤΟΥ Ε.Σ.Υ ΔΙΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΙΑ ΤΙΤΑΝΙΑ ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΟΝΕΜΕΝΟ ΑΣΘΕΝΗ ΟΠΟΙΑ ΩΡΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΘΕΙ..ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΕΞΗΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΩΝΤΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΩΤΑΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΣΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ..ΤΙΜΩ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΓΙΑΤΡΟ ΠΟΥ ΝΥΧΘΗΜΕΡΟΝ ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΕΤΑΙ ΤΟΝ ΚΑΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΩΝ ΑΡΡΩΣΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ...

Από 1949 (11/3/2010 - 13:12:00) :
    makis σεβαστή η γνώμη σου αλλά μακάρι νάταν έτσι.Δυστυχώς τόχουν παρακάνει,έχω προσωπική πείρα και λυπάμαι τον εαυτό μου που δεν είχα το κουράγιο εκείνη τη στιγμή να πάω στον εισαγγελέα υπηρεσίας.(Παιζόταν η υγεία της μακαρίτισας της μητέρας μου).Πρόκειται (με τις όποιες εξαιρέσεις) για χώρο "κοινών εκβιαστών".Τους έδωσε η Πατρίδα και πληρώνει ο φορολογούμενος μεγαλομισθούς Καθηγητών Ιατρικής Δημοσίων Πανεπιστημιών (δηλ.πρόκειται για δημοσίους υπαλλήλους) και άλλων Γιατρών που δεν έχουν επίγνωση του ΄Ορκου τους,οι οποίοι βλέπουν τους ασθενείς απο πειραματόζωα μέχρι "μηχανές για χρήμα".' Ετσι έχουν τα πράγματα ως επί το πλείστον αλλά οι εισαγγελείς κοιτάνε αλλού.Οι Πολίτες να κινητοποιηθούν και να συνεργαστούν με την Αστυνομία.Η δε Βουλή να ψηφίσει ποινές καθειρξης για το λεγόμενο "φακελλάκι προς Ιατρούς".

Από Άγνωστος/η (11/3/2010 - 13:29:00) :
    Είναι στην κυριολεξία δυστυχείς τέτοιοι γιατροί.Πάντως,ο κλάδος τους-παρά τις καταθέσεις και ταλεφτά τους-κήρυξε πτώχευση προ πολλού. Αξίξει οι πολίτες να γίνουμε "αντάρτες" που θα στρέψουμε την μανία μας εναντίον όλων αυτών των επίορκων που, αντί να παράγουν επιστήμη και ανθρωπιά, αναπαράγουν ανηθικότητα και υποβάθμιση των πτυχίων.Χρέος όλων να γίνουμε "καταδότες" τέτοιων ..."ανθρωπων". Συνέλληνες μιμηθείτε με. Την περασμένη εβδομάδα "κατέδωσα" ανήθικο μεγαλοεπιχειρηματία που θησαυρίζει σε βάρος των υπαλλήλων του και συστηματικά φοροδιαφεύγει. Αιωνία του η μνήμη.Βάλτε και σεις ένα χεράκι, ώστε η Ελλάδα να αλλάξει εικόνα!ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Από citizen (11/3/2010 - 13:33:00) :
    Μπορείτε να φανταστείτε ότι αυτός ο "επιστήμων" γιατρός μπορεί να έχει πάρει και επίδομα αλληλεγγύης, επειδή θα έχει δηλώσει ΧΑΜΗΛΑ εισοδήματα;;

Από ΕΛΛΗΝΑΣ (11/3/2010 - 13:34:00) :
    ΣΥΜΦΩΝΩ.ΒΑΖΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΛΑΤΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ.ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ (ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΛΟ ΠΕΡΑΣΜΑ) ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!!

Από 1949 (11/3/2010 - 15:43:00) :
    Προτεινόμενες ποινές για "φακελλάκι" προς Γιατρούς,άσχετα απ το ύψος χρημάτων ή τις τυχόν περιστάσεις : α) αφαίρεση πτυχίου και τυχόν μεταπτυχιακών τίτλων (παραμένει το "δυνάμει" αφιρείται το "ενεργεία"), β) προσωρινή διαγραφή απ τον οικείο Ιατρικό Σύλλογο και οριστική μετά την αμετάκλητη τυχόν καταδίκη απ τα Δικαστήρια, γ) απόλυση από Δημόσια θέση αν ανήκει στο Δημόσιο και επιβεβλημένη απόλυση (εκ του νόμου)αν ανήκει σε Ιδιωτικό φορέα, δ) ποινή Κάθειρξης με αφαίρεση τουλάχιστον τριετή των πολιτικών δικαιωμάτων και...ε) αρκετά πρότεινα εγώ που δεν ανήκω στο Δημόσιο.Αρκετούς νομικούς απασχολεί ο Δημόσιος Τομέας.Ας στρωθούν να παρουσιάσουν κάτι.Πληρώνονται παραπάνω από καλά.Για να δούμε τί προτείνουν και πώς το προτείνουν.

Από Άγνωστος/η (11/3/2010 - 23:28:00) :
    Πολλές ποινές βάζεις , εδώ δεν μας λένε ποιος είναι,
    κοιτάω την στελέχωση του Ασκληπιείου και Δ/ντης στην β' χειρουργική δεν υπάρχει, φάντασμα τα πήρε?

Από ΑΝΩΝΥΜΟΣ (11/3/2010 - 23:40:00) :
    ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Η ΚΑΡΔΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΗΘΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΓΙΑ BYPASS ΜΑΣ ΠΗΡΕ 5000 ΕΥΡΩ ΜΑΥΡΑ ΑΝΤΙ 7000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΙΖΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ 1949

Από Άγνωστος/η (12/3/2010 - 0:24:00) :
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΦΩΝΕΙ .
    ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΚΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΚΑΡΤΕΣ (POINT SYSTEM), ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΣΤΉΝΟΥΝ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ ΜΕ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΤΟΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΕΠ ΑΥΤΟΦΟΡΩ .

Από Απόστολος, (12/3/2010 - 1:07:00) :
    Χαίρομαι για την ομοφωνία και τις προτάσεις σας, ιδιαίτερα με όσα γράφει το 1949. Εγώ θα πρόσθετα και κάτι ακόμη. Έλεγχος στα περιουσιακά του στοιχεία και ό,τι δεν δικαιολογείται από τον κανονονοκό μσθό του να εκποιηθεί υπέρ ενός ειδικού ταμείου. Ξέρω κι εγώ περιπτώσεις από συγγενικά και φιλικά πρόσωπα. Στην εν λόγω περίπτωση ο τύπος "επιστήμων" με τη συμπεριφορά μας μας φτύνει όλους, μαζί και τον Πρωθυπουργό, κατάμουτρα. Ενώ έχουμε γίνει ρεζίλι διεθνώς για το περίφημο πια "φακελλάκι" ο θρασύτατος αυτός βλάξ (αφού πιάστηκε τόσο άδοξα στη φάκα) το χαβά του, να απογυμνώνει τον αδύναμο συνάνθρωπό του για να καλοπερνάει... Τέτοιοι τύποι, χωρίς ίχνος ανθρωπισμού, να γίνονται πάραυτα γνωστοί και να γίνεται δημόσιος διασυρμός τους. Ίσως αυτή η ποινή συνετίσει τα αδιάντροπα καθάρματα του κερατά...

Από Αθεόφοβος (12/3/2010 - 1:53:00) :
    Συγνωμη για την κυνικότητα της παρέμβασής μου, αλλά νομίζω πως ή δεν αντιλαμβάνεστε τη πραγματικότητα ή δεν θέλετε να την αντιληφθειτε...
    Έχετε σχηματίσει μέσα στο μυαλό σας ένα ουτοπικό σύστημα Υγείας με ΔΩΡΕΑΝ πρόσβαση σε όλους , με γιατρούς υπαλλήλους-υπηρέτες του "δημόσιου"συμφέροντος και υπηρεσίες Υγείας ΥΨΥΛΟΤΑΤΩΝ προδιαφραφών......
    Και όλα αυτά με το αντίτιμο μιας.....ΠΟΡΔΗΣ!!!!!
    Ναι, ακριβώς έτσι είναι: Έχετε απαιτήσεις Ωνασείου με νοσήλεια Ουγκάντας!!!!
    Ούτε στο πρώην Ανατολικό μπλοκ δεν ίσχυε κάτι τέτοιο!!!
    Όσο για τις ποινές που αναφέρθηκαν οτι πρέπει να επιβάλονται στους...επίορκους (Ανάθεμα κι αν το 1/1000 γνωρίζουν τον Ιπποκρατικό Όρκο....), , θα έλεγα να επιβληθούν ΑΜΕΣΑ!!!
    Δεν θα έμενε ΟΥΔΕΙΣ σοβαρός επιστήμονας σε αυτά τα κωλοχανία που ονομάζονται δημόσια Νοσοκομεία. ΄Έτσι, θα μπορούσατε κατόπιν και χωρίς το ΑΓΧΟΣ μήπως σας ζητηθεί κάποιο "φακελάκι" ,να ζητήσετε τις υπηρεσίες κάποιου ......Ρουμανο-γιατρού (που θα'χει απομείνει για να ...κουράρει εσάς ή το συγγενή σας μαζί με τον Πακιστανο-Αλβανο-Τσιγγάνο που θα κείται στο διπλανό ράντζο!!!!
    Εν κατακλείδι: "Με πορδές δεν βάφονται αυγά
    Όποιος έχει αντίρρηση επ'αυτού μια βόλτα ως την Κούβα θα τον πείσει.....


Από 1949 (12/3/2010 - 2:48:00) :
    προς Αθεόφοβος : Κατανοώ τί λές και όπως το λές.Δε με αφορά η Κούβα και αποδέχομαι να πληρώνω σε ΩΝΑΣΕΙΟ και ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ και σε οτιδήποτε παρόμοιο.Εκεί που μου τη δίνει είναι να θέλουν "φακελλάκι" στο Δημόσιο,εκεί που μαζεύονται οι Καθηγητές Ιατρικής των Δημοσίων Πανεπιστημίων και το παίζουν "καρδινάλιοι" και οι άλλοι μεγαλογιατροί με τους μεγαλομισθούς απ τα λεφτα των φορολογουμένων.Γιατί φίλε στα Δημόσια Νοσοκομεία βλέπεις "κλινικές" καθηγητών και άγρια "φακελλάκια". Στο Δημόσιο πρέπει οι κανόνες νάναι αυστηροί και να τηρούνται.Ρωτάω τί παθαίνει ένας δημόσιος υπάλληλος, ένας δικαστής αν ζητήσει "φακελλάκι" ; Να σου πώ εγώ.Ειδικά για το δικαστή, θα του πάρει ο διάολος το πατέρα και τη μάνα.Αφού λοιπόν στοχοποιούμε δίκαια το δικαστή για το "φακελλάκι" (υποθετικά μιλάμε), γιατί να τη γλυτώνει ο μεγαλογιατρός ; Και για να μιλήσω τη γλώσσα σου " ξέρει καλύτερα γράμματα ή αυτός έχει το κώλο μπροστά και οι άλλοι το κώλο πίσω"; Αρκετά με τους εκβιαστές γιατρούς.Γιατί το αδίκημα τους εν προκειμένω δεν είναι μόνο "παθητική δωροδοκία" αλλά και "εκβιασμός".Δηλαδή, καραμπινάτο κακούργημα.Και επ αυτού μέχρι τώρα καμμιά κουβέντα οι Εισαγγελείς.Τους ξέφυγε; Δε νομίζω.Μάλλον έχουν γλαρώσει κι αυτοί από την "αίγλη" των μεγαλογιατρών, για να μη σκεφτώ τίποτα χειρότερο.Λοιπόν φίλε μου συμφωνώ μαζί σου οτι υπηρεσίες υγείας δεν παρέχονται με "πορδές" κατα τη φρασεολογία σου. Θα συμφωνήσεις μαζί μου οτι το "φακελλάκι" είναι στυγνός εκβιασμός και παθητική δωροδοκία.Κατά συνέπεια...τέτοιες λεβεντιές ας πάνε για της φυλακής τα σίδερα.Καλη νύχτα και χάρηκα.

Από 1949 (12/3/2010 - 3:03:00) :
    και κάτι ακόμα για το φίλο μου τον Αθεόφοβο.
    Στα καλά μη δημόσια νοσοκομεία εργάζονται εξαιρετικοί γιατροί.Εργάζονται σκληρά,παράγουν ερευνητικό έργο,έχουν δώσει τη ψυχή τους για τους ασθενείς τους και τυγχάνουν διεθνούς αναγνώρισης.Μιλάω με προσωπική πείρα.
    Και στα δημόσια νοσοκομεία υπάρχουν εξαίρετοι και έντιμοι γιατροί.Δυστυχώς είναι μειονότητα.
    Εύχομαι να συμφωνήσουμε πως πρέπει να συμμαζέψουμε τα ασυμμάζευτα και ο νόμος να επιβληθεί παντού.Οι γιατροί -οι όποιοι γιατροί- χρηματίζονται ή επιδιώκουν χρηματισμό υπάλληλοι όντες του δημοσίου είναι αρμοδιότητα του εισαγγελέα.Το αυτό ισχύει και για εκείνους του Ιδιωτικού τομέα.Αυτά.

Από ΑΝΤΟΥΛΑ (12/3/2010 - 10:37:00) :
    ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΓΙΑ ΦΑΚΕΛΑΚΙ;
    Α Π Ο Κ Λ Ε Ι Ε Τ Α Ι!!!

Από elin politis (12/3/2010 - 11:18:00) :
    ΓΙΑ ΜΠΑΙ ΠΑΣ,ΔΙΠΛΟ,ΜΠΑΛΟΝΑΚΙ ΣΤΕΦΑΝΙΑΙΑ ΠΛΗΡΩΣΑΝΕ ΣΤΟ ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΙΝΑΝ 17.ΟΟΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΟ ΡΩΤΗΣΑΜΕ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΤΙ ΦΑΚΕΛΑΚΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ...ΜΕΙΝΑΜΕ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ..

Από Κ.Κ.Ε (12/3/2010 - 11:26:00) :
    ΠΡΟ 4 ΜΗΝΟΥ ΓΝΩΣΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΚΑΝΕ ΕΜΒΟΛΙΣΜΟ[ΑΝΕΥΡΙΣΜΑ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ].ΓΙΑ 2 ΗΜΕΡΕΣ ΝΟΣΗΛΕΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΕΔΩΣΕ[ΠΛΗΡΩΣΕ] 32.000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ 500 ΕΥΡΟ ΣΤΟΝ ΝΟΣΟΚΟΜΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ ΤΟΥ..

Από petros (12/3/2010 - 11:38:00) :
    λοιπον elin αυτα που λες στο δημοσιο οσοκομειο θα γινονταν με 5000 ευρω...φακελακι...ναι αλλα θα ειχες κρατησει τα υπολοιπα 12.000, οσο για τους δικαστες που αν τα παρουν θα τους πάρει ο διάολος το πατέρα και τη μάνα που λεει ο φιλος 1949 καλα ας μην ορκιζεται... προσφατα ημουν ενορκος σε κακουργοδικειο και ήταν τοσο προφανες και υποπτο ότι προσπαθουσε ο προεδρος να μας κατευθυνει ''τους ενορκους'' να βαλουμε μικρη ποινη σε ενα μαστροπο που καποια στιγμη σηκωθηκα και ειπα οταν τελικα ήμουνα μειοψηφια οτι με αυτη τη δικαιοσυνη θα γινω και εγω μαστροπος να τα κονομησω να μπω μεσα για κανα εξαμηνο και μετα ναζω πλουσιοπαροχα..και βγηκε εξω στο ακροατηριο και ειπε ο προεδρος ότι οι 6 ψηφισαν για μιρκη ποινη και ο κυριος (εδωσε ονομα η αθεοφοβη) ζητησε μεγαλυτερη και στο ακροατηριο ειχε 50 Αλβανους φιλους του μαστρωπου...αστετα ρε παιδια η χωρα δεν σωζεται μακαρι να ειμασταν διπλα σε κανα προηγμενο κρατος πχ Σουηδια, Φιλανδια να γινομασταν επαρχια του

Από ΛΑΟς (12/3/2010 - 11:46:00) :
    ο γνωστος δημοσιογραφος (χ΄΄νικολαου) τον ρωτησε ποσα (θελει) στο ερρικος ντυναν στα δημοσια νοσοκομεια που οσμουν ΧΟΛΕΡΑ λενε οι γιατροι θελω 5.000? για να σου βρω κρεβατι και αλλα 10.000?για να σε χειρουργησω ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ.ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ.και μολισ τα παρει θα εξαφανιστει .αν δεν τα δωσει ουτε που θα τον θυμαται .και μετα ο παπανδρεου θα πιασει την φοροδιαφυγη. ΟΛΟΙ ΜΕ ΚΑΜΕΡΕΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.ΣΤΑ Δ.ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ. ΜΗΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.

Από ΕΛΕΝ (12/3/2010 - 12:30:00) :
    ΕΔΩ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗ ΔΙΚΗ
    ΜΟΥ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ
    ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΝΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΟ
    ΜΑΤΙ.ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΛΛΑΓΗ
    ΑΜΝΥΑΚΗΣ ΜΕΜΒΡΑΝΗΣ Η ΟΠΟΙΑ
    ΕΙΠΕ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
    ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕΕ
    ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ
    ΚΑΙ ΘΑ ΕΦΤΑΝΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ
    ΣΕ 4 ΜΗΝΕΣ.ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ
    ΕΦΕΡΝΕ ΚΑΜΙΑ ΧΕΛΩΝΑ.ΤΕΛΟΣ
    ΠΑΝΤΩΝ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ.
    ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ
    ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕ
    ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΕΤΟΙΜΗ
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥΩΡΗ ΚΑΙ
    ΠΟΛΥΜΗΝΗ ΑΝΑΜΟΝΗ ΒΓΕΝΕΙ Ο
    ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ.ΚΑΙ ΤΗ
    ΜΟΥ ΛΕΕΙ.Η ΜΕΜΒΡΑΝΗ ΔΕΝ
    ΕΦΤΑΣΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.ΠΕΡΙΤΟΝ ΝΑ
    ΣΑΣΠΩ ΠΩΣ ΕΝΟΙΩΣΑ ΘΟΛΟΣΕ
    ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΖΑ ΜΕ ΑΠΟΡΙΑ
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΤΑ ΠΟΛΥΛΟΓΩ
    ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΛΕΞΗ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΙΛΗ
    ΜΟΥ.ΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΠΑΩ
    ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΕΤΑΡΤΗ.ΠΕΡΙΜΕΝΑ
    ΕΝ ΑΓΩΝΙΩΣ ΜΕΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΑΛΙ
    ΟΣΠΟΥ ΞΑΝΑ ΒΓΕΝΕΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ
    ΕΞΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΖΩ ΚΑΤΑΜΑΤΑ
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΓΩ ΝΑ ΜΟΥ
    ΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ.ΑΜ.ΠΩΣ ΤΟ ΘΕΛΑ
    ΚΑΙ ΕΓΩ Η ΧΑΖΗ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ
    ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΔΩΣΕΙ ΦΑΚΕΛΑΚΙ.
    ΚΑΙΠΟΥ ΛΕΤΕ ΠΑΙΡΝΩ ΠΑΛΙ ΤΗΝ
    ΙΔΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.Η ΜΕΜΒΡΑΝΗ
    ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΕ.ΛΕΛΙΩΣΕ.ΤΟΤΕ
    ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗ ΓΙΝΕΤΕ
    ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ.ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ
    ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ
    ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ.ΑΓΡΙΕΨΑ
    ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΙΠΑ ΘΑ ΤΑ ΠΑΙΞΩ
    ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ
    ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΧΑΣΩ ΚΑΙ ΤΟ
    ΜΑΤΙ ΜΟΥ.ΚΑΙ ΤΟΚΑΝΑ.ΕΙΠΑ
    ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ
    ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΦΩΝΑΞΑ
    ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕ
    ΟΛΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ..ΓΙΑΤΡΕ
    Π Ο Σ Α .Θ Ε Λ Ε Ι Σ.ΚΑΙ
    ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΡΑΒΗΞΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ
    ΤΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ
    ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ
    ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ
    ΞΕΡΕΙ ΠΟΣΕΣ ΤΕΤΑΡΤΕΣ ΘΑ
    ΠΕΡΝΑΓΑΝ.ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΕΛΑ ΣΕ ΔΥΟ
    ΜΕΡΕΣ ΠΡΩΙ-ΠΡΩΙ.ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ
    ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΕ ΣΚΟΠΙΜΟΣ ΕΚΑΝΑ
    ΟΤΙ ΠΗΓΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΤΟ
    ΦΑΚΕΛΑΚΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΦΑΚΕΛΑΚΙ
    ΗΤΑΝ ΑΔΕΙΟ ΜΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΠΟΥ
    ΠΕΡΙΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΓΡΑΦΕ ΕΧΕΙΣ
    ΠΛΗΡΩΘΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ
    ΤΟ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΗ ΕΓΩ.ΑΛΛΑ ΤΗΝ
    ΠΟΝΗΡΕΥΤΗΚΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ
    ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΗ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ
    ΤΟ ΦΑΚΕΛΑΚΙ.ΕΝΩ ΕΙΧΑ ΜΑΘΕΙ
    ΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ
    ΤΑ ΕΠΕΡΝΕ.ΝΑ ΔΩΣΩ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΜΟΥ
    ΑΠΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ
    ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΛΑΓΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΟΥ
    ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ.Π Ο Τ Ε.ΑΥΤΟ ΟΥΤΕ
    ΛΙΓΟ ΟΥΤΕ ΠΟΛΥ ΛΕΓΕΤΕ
    Ε Κ Β Ι Α Σ Μ Ο Σ.ΓΙΑΥΤΟ
    ΑΓΡΙΕΨΤΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ
    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΧΩΡΙΣΤΑ.
    ΕΔΩ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ Η ΠΑΡΟΙΜΟΙΑ
    ΠΟΥ ΛΕΕΙ.ΒΟΗΘΑΜΕ ΦΤΩΧΕ ΝΑ ΜΗΝ
    ΣΟΥ ΜΟΙΑΣΩ.
    ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο 1949.
    ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΕΛΕΝ

Από 1949 (12/3/2010 - 12:43:00) :
    Γειά σας.Εγώ petros δεν καλύπτω κανένα δικαστή και σαν χριστιανός δεν ορκίζομαι.Αν έχεις οτιδήποτε εναντίον δικαστικού ή εισαγγελικού λειτουργού,ξεκίνα με το δικηγόρο σου τις διαδικασίες.Για την ενημέρωση σου : όποτε πιάσανε "περίεργες καταστάσεις" δε δίστασαν να τις στείλουν στα "κάγκελα" (π.χ.Μπουρμπούλια)χωρίς να υπολογίσουν οτι στέλνουν φυλακή "συνάδελφο". Οσον αφορά ειδικά το ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ.Διετέλεσα ασθενής τους,έκανα bypass με τη μέθοδο Π-graft (με πάλουσα καρδιά) του καρδιοχειρουργού δρ.Σωτήριου Πράπα ( ο Θεός να τον έχει καλά )και έχοντας μια καλή ομολογουμένως ασφάλιση (μη δημόσιου φορέα) δε πλήρωσα ούτε κατά διάνοια αυτά που καταμαρτυρούνται παραπάνω, ούτε τα είδα."Μέσον" δεν είχα εκεί μέσα,"αποκλειστικές" δε χρειάστηκε να βάλω,αποδείξεις μου έδωσαν χωρίς να τις ζητήσω και το μόνο μείον (αν είναι μείον) που βρήκα σε κείνη τη καρδιοχειρουργική κλινική είναι το "στρατικοποιημένο" της κλίμα,που μάλλον είναι αναγκαίο φαίνεται για την επιβεβλημένη πειθαρχία ειδικά σε αντάρτες ασθενείς σαν εμένα .Αυτά για την αλήθεια καιμόνο την αλήθεια.- Φυσικά πέρασα κι απ το Δημόσιο πριν καταλήξω εκεί,έχω πολύ καλές εντυπώσεις από κάποιους γιατρούς και χείριστες απο την πλειονότητα τους (ανάγωγοι,αγενείς και χρηματιζόμενοι).ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΑ ΚΑΝΕΝΑ.Γιατί; Δε μπορούσα να στοιχειοθετήσω κατηγορία.΄Επειτα ήμουν εμφραγματίας.Δε με έπαιρνε να τους τρέξω δικαστικά. Αισθάνθηκα απειλούμενος και εκβιαζόμενος.΄Επρεπε να κοιτάξω την οικογένεια και τον εαυτό μου.Ας πάνε οι ελεγκτές της Δημόσιας Διοίκησης για να βρούν αυτά που πρέπει.Κι αυτοί καλοπληρώνονται κι ας κάνουν κάτι καλό.

Από 1949 (12/3/2010 - 12:55:00) :
    Η προαναφερθείσα εγχείρηση έγινε προ οκταετίας.Από τότε ζώ άνετη ζωή,εργάζομαι κανονικά,λειτουργώ άψογα,κάνω σπόρ και πρόβλημα δεν έχω.Αυτά χωρίς καμμιά διάθεση προβολής ή διαφήμισης κανενός.Για το Δημόσιο δεν έχω να προσθέσω τίποτε άλλο απ ό,τι είπα.
    Εύχομαι σε όλους και όλες υγεία και τα καλύτερα γενικώς.ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !!!

Από ΕΛΕΝ (12/3/2010 - 13:06:00) :
    ΠΡΟΣ 1949/ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟΤΕ 7 ΧΡΟΝΙΑ
    ΝΟΜΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΡΩΤΑΤΕ ΜΗΠΩΣ
    ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ.
    ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ
    ΠΑ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ Ο
    ΓΙΑΤΡΟΣ.
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ...


Από ΑΝΤΟΥΛΑ (12/3/2010 - 13:21:00) :
    ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΤΕ ΟΛΑ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΑΤΡΟΙ ΠΟΥ ΓΙΑ
    ΦΑΚΕΛΑΚΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΧΟΡΤΑ,ΛΑΔΙ,ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ,
    ΚΑΤΣΙΚΑΚΙΑ...
    ΑΥΤΟΙ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟΙ;
    ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΟ ΜΗΝΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ
    ΚΑΤΑΝΑΛΙΣΚΟΥΝ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥΣ;
    ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΛΙΓΟ.

Από 1949 (12/3/2010 - 13:28:00) :
    Προς ΕΛΕΝ : ΄Οχι δεν είμαι γιατρός.Απλώς θυμάμαι πολύ καλά μια πολύ ιδιαίτερη εμπειρία ζωής.Επιστήμονας είμαι,αλλά γιατρός δεν είμαι.Αν ήμουν θα το δήλωνα.Βέβαια εδώ στην Ελλάδα επεκράτησε (κακώς) άμα λέμε "Δόκτωρ" (Doctor) να εννοούμε αποκλειστικά το γιατρό. Μέγα λάθος και εύχομαι να μη γίνεται εσκεμμένα."Δόκτωρ" σημαίνει "Διδάκτωρ" και...ας τα αφήσουμε αυτά τώρα.Νάστε όλοι καλά και ας μην απογοητευόμαστε απ τα άσχημα της ζωής.Να χαιρόμαστε τις ωραίες στιγμές,να ζούμε τις γλυκές φάσεις και να φτιάχνουμε όμορφες ώρες.Καλή συνέχεια.Χαιρετώ.

Από ΑΝΤΟΥΛΑ (12/3/2010 - 13:59:00) :
    ΠΡΟΣ/1947 ΟΧΙ ΛΑΘΟΣ 1949
    ΟΙ ΙΑΤΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΔΕΝ
    ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ;ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ.
    ΙΣΑ ΙΣΑ ΤΙΜΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕΒΟΝΤΑΙ
    ΤΟΝ ΟΡΚΟ ΤΟΥ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ.

Από ΕΛΕΝ (12/3/2010 - 14:03:00) :
    ΠΡΟΣ 1949/ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ.
    ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΤΟ 1949 ΣΙΓΟΥΡΑ
    ΕΙΝΑΙ Η ΗΛΙΚΙΑ ΣΑΣ.ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ
    ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΕΡΚΕΤΑ
    ΝΕΟΣ.ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΛΑΘΟΣ ΤΟΤΕ.
    ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ.
    ΝΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Από 1949 (12/3/2010 - 14:06:00) :
    ΄Αλλα είπα άλλα κατάλαβες Αντούλα.΄Ισως όμως εγώ να μην έγινα κατανοητός.Φυσικά είναι επιστήμονες οι γιατροί.΄Οπως όλοι οι υπόλοιποι : μηχανικοί,φιλόλογοι,νομικοί,γεωλόγοι,φυσικοί κ.λ.π.Κανείς δεν αμφισβήτησε την επιστημόνική οντότητα κανενός και έγινε μόνο ένα ξεκαθάρισμα οτι "Δόκτωρ" δε σημαίνει γιατρός.Μπορεί να σημαίνει όμως Διδάκτωρ Ιατρικής ή Ιστορίας ή Φυσικής ή Θεολογίας ή Νομικής ή Αστροφυσικής και...έπεται συνέχεια.Τώρα που λύθηκε η παρεξήγηση

Από 1949 (12/3/2010 - 14:08:00) :
    συνεχίζω : σας αποχαιρετώ και χάρηκα που τα είπαμε .ΤΕΛΟΣ.

Από 1949 (12/3/2010 - 14:10:00) :
    Σίγουρα Ελεν δεν είναι η ηλικία μου.Είμαι νεώτερος αλλά ευχαριστώ. Καλά να περάσετε.ΤΕΛΟΣ.

Από μαρια (12/3/2010 - 14:10:00) :
    ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΙΔΙΟΤΙΚΟ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟ ΓΙΑ 34 ΗΜΕΡΕΣ ΝΟΣΗΛΕΙΑ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ-ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ 102.000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΟ ΤΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ,ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΟΣΗΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΑΒΒΑ,ΟΠΟΥ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑΝΕ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΡΑΧΜΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΣ.ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ..

Από ΑΝΤΟΥΛΑ (12/3/2010 - 14:11:00) :
    ΑΓΑΠΗΤΕ 1949 ΓΙΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ,
    ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΙΑΤΡΟΣ .ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ...

Από ΕΛΕΝ (12/3/2010 - 14:20:00) :
    1949/ΣΠΠΑΩ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ
    ΠΩΣ ΠΕΣΑΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ
    ΤΙΣ ΕΝΧΕΙΡΙΣΕΩΣ ΜΟΥ.

Από ΑΝΤΟΥΛΑ (12/3/2010 - 14:21:00) :
    ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΛΑΛΗΣΤΕ ΤΟ
    ΟΤΙ ΣΤΟ ΝΟΣ.ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ
    ΙΑΤΡΟΙ. ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΙΑΤΡΟΥΣ
    ΠΟΥ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΗΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ.
    ΑΝΤΕ 1949 ΕΓΩ ΘΑ ΤΑ ΛΕΩ;;; ΜΟΝΟ ΚΑΛΟΙ ΙΑΤΡΟΙ...

Από 1949 (12/3/2010 - 14:26:00) :
    Προς Αντούλα. Ανήκω σε απόλυτα θεωρητική κατεύθυνση.Αλλά δε μπορώ να σε πείσω.Πίστευε ο,τι θέλεις.Πάντως δε νομίζω νάμαι εγώ το θέμα σου ή να σε αφορά τί ακριβώς είμαι.Σε τούτο το βήμα είμαστε όλοι και όλες ίσοι.Ανώνυμοι και ανώνυμες, χωρίς ιδιότητες.Αν άλλαξαν οι κανόνες του παιχνιδιού αποδέχομαι καταγραφή και αναφορά για όλους και όλες. Ονοματεπώνυμο,ιδιότητα,email και οτιδήποτε άλλο οι κανόνες ορίσουν.Δε θα επανέλθω επ αυτού.Καλό Πάσχα και πάλι.ΤΕΛΟΣ.

Από ΑΝΤΟΥΛΑ (12/3/2010 - 14:45:00) :
    ΠΡΟΣ 1949. ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΣΤΑΤΩΘΗΚΕΣ;
    ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ.ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΝΤΑΛΑΣΣΟΥΜΕ.ΑΛΛΑ ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ, ΙΑΤΡΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΒΟΥΛΑ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ.
    ΜΗΝ ΤΑΡΑΖΕΣΕ 1949.ΔΕΝ ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ
    ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ...

Από 1949 (12/3/2010 - 15:49:00) :
    Χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω ΑΝΤΟΥΛΑ.Καμμιά αναστάτωση εκ μέρους μου, αν και διακρίνω πως χάνεις τη ψυχραιμία σου.Βρές τρόπο να αποκαλυφτούν οι ταυτότητες μας.
    Οσον αφορά το θέμα,χαίρομαι που στον "ΑΓΙΟ ΣΑΒΒΑ" όλα είναι άψογα.΄Ετσι νιώθω καλά και σαν φορολογούμενος αφού τα χρήματα μου πιάνουν τόπο.

Από 1949 (12/3/2010 - 15:52:00) :
    Προτείνω στοίχημα για το αν είμαι γιατρός ή όχι.Εγώ ποντάρω στο ΟΧΙ. Ερώτημα : Δε με αφορά η δική σου ιδιότητα, γι αυτό και δε ρωτάω.

Από ΕΛΛΗΝΑΣ (12/3/2010 - 15:56:00) :
    ΠΑΡΑΤΡΑΒΗΞΕ ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ.Η ΑΝΤΟΥΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΚΑΝΕΙ.ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΑΕΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΡΕΠΕΙ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΜΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ.ΜΗ ΤΣΙΜΠΑΣ 1949,ΒΑΛΤΗ ΕΙΝΑΙ.

Από 1949 (12/3/2010 - 15:57:00) :
    Ο.Κ.

Από ΑΝΤΟΥΛΑ (12/3/2010 - 16:11:00) :
    1949 ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΝΤΑΡΩ ΣΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΙΣΑΙ Η ΟΧΙ ΙΑΤΡΟΣ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΙΑΤΡΟΣ .
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ ΤΩΝ ΙΑΤΡΩΝ.ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΙΑΤΡΟΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΙΑΙΣΘΗΣΗ.
    ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΗ.
    CIAO.

Από 1949 (12/3/2010 - 16:19:00) :
    Λάθος διαίσθηση ΑΝΤΟΥΛΑ μου.Λάθος διαίσθηση.Κρίμα γιατί ένα στοίχημα θάχε ενδιαφέρον.Με τη στάση σου επαληθεύεις τον ΕΛΛΗΝΑΣ και κρίμα.
    ΄Οσον αφορά τα φακελλάκια των Ιατρών,είπαμε οτι υπάγονται στην αρμοδιότητα των Εισαγγελικών λειτουργών,των Δικαστών και των συνηγόρων υπεράσπισης και πολιτικής αγωγής.Τα "φακελλάκια" θα χρειαστεί να μάθουν πολύ καλά την Ποινική Δικονομία.Σίγουρα θα εμβαθύνουν στο Ποινικό Δίκαιο,θα κατανοήσουν πως ό,τι κάνουν συνιστά "εκβιασμό και παθητική δωροδοκία σε βαθμό κακουργήματος" και...τα υπόλοιπα θα τα βρούν στο δρόμο.Γειά σου ΑΝΤΟΥΛΑ μου.Νάσαι καλά και να περνάς όμορφα.

Από ΑΝΤΟΥΛΑ (12/3/2010 - 16:31:00) :
    1949 ,ΕΛΛΗΝΑ ,makis, toto,elin politis,=ΙΔΙΟ ΑΤΟΜΟ.ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.ΠΑΝΤΑ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΡΥΒΟΜΑΙ ΟΥΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ,ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΛΕΞΕΙΣ. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΙΑΤΡΕ...

Από 1949 (12/3/2010 - 16:37:00) :
    ΑΝΤΟΥΛΑ παιδίμου,αρχίζω να θαυμάζω την επιμονή σου αλλά βλέποντας το πράγμα "εγκληματολογικά" νομίζω οτι χρειάζεσαι βοήθεια.Πνευματικός ή ψυχίατρος/ψυχαναλυτής; Είναι θέμα επιλογής.Κάτι δε πάει καλά με σένα παιδί μου και να το πρόσέξεις.

Από ΕΛΛΗΝΑΣ (12/3/2010 - 16:43:00) :
    Η ΚΟΠΕΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΗ.ΒΑΛΤΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΑΚΕΛΛΑΚΙΑ.ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ.ΑΣΤΗ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙ 1949 ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑ ΤΗ.ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ.ΙΠΠ/ΤΘ;

Από 1949 (12/3/2010 - 16:45:00) :
    Αν είναι δυνατόν ! Θεέ και Κύριε ! ΙΠΠ/ΤΘ ! Σε βρίσκω στον κατάλογο ;

Από ΕΛΛΗΝΑΣ (12/3/2010 - 16:46:00) :
    ΣΕΙΡΑ,ΑΝΕΒΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙΣ.ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΩΣ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ;

Από ΑΝΤΟΥΛΑ (12/3/2010 - 16:47:00) :
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΗ Γ.Α.Δ.Α ΣΚΕΦΤΕΣΕ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΑ.ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΓΙΑΤΡΟ , ΑΣΤΟ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.

Από 1949 (12/3/2010 - 16:50:00) :
    Βέβαια. "Διατάξτε μάλιστα" ! Τα λέμε.OVER&OUT.

Από 1949 (12/3/2010 - 16:55:00) :
    ΄Ασε μας ρε κορίτσι μου να τα πούμε άνετα εμείς οι παλαιοί Τεθωρακισμένοι και άντε στη ευχή της Παναγίας.ΕΛΛΗΝΑΣ επικοινωνώ και άσε τη τρελλή να λέει.ΤΕΛΟΣ με σένα ΑΝΤΟΥΛΑ και όπως είπαμε.Να το κοιτάξεις παιδί μου.Γιατρός θές νάμαι;΄Οτι πείς εσύ! Βασική αρχή : Μη λέτε όχι στους σχιζοφρενείς ή παρανοϊκούς! Στην ευχή του Χριστού και της Παναγίας.ΤΕΛΟΣ

Από ΑΝΤΟΥΛΑ (12/3/2010 - 16:59:00) :
    ALL'S FAIR IN LOVE AND WAR.

Από ΑΝΤΟΥΛΑ (12/3/2010 - 17:09:00) :
    MANNERS BURNS A HOLE IN HIS POCKET.
    THANK YOU /1949


Από Λουκάς Χατ (12/3/2010 - 17:22:00) :
    Παιδιά τα πράγματα είναι σοβαρά.Αν δε κάνουμε κάτι με τα "φακελλάκια" αν δε ξεπεράσουμε το κόμπλεξ απέναντι σε γιατρούς και καθηγητάδες,τη βάψαμε.Εμένα δε μούχει τύχηκάτι τέτοιο.Αν όμως μου τύχει δε πάω σε δικαστήρια και αστυνομίες.Θα του/της χώσω τίποτα μπουκέτα στη μούρη και θα του/της κάνω τα μούτρα κρέας. Θα τον/την πλακώσω και μετά θα τον /την πληρώσω.Μόνο με βρωμόξυλο στρώνουν τέτοια φυράματα.΄Ασε που θα δούν κι οι άλλοι τα χάλια και θα βάλουνε μυαλό.Παραδειγματισμός άμεσα.Αυτό είναι η λύση.Μπουνιές,κλωτσιές και σφαλιάρες σε μεγαλογιατρούς που μάς πίνουν το αίμα.Βαράτε όποιον/όποια ζητήσει άμεσα ή έμμεσα "φακελλάκι".Να πουν το δεσπότη παναγιώτη. Να αγιάσει το χέρι σας πατριώτες.

Από ΕΛΕΝ (12/3/2010 - 18:10:00) :
    ΕΝΕΝΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙ ΤΩΡΑ
    ΟΤΙ Ο 1949 ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΠΡΙΝ
    8 ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΑΝΑ ΕΝΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΟ
    ΜΑΤΙ ΕΝΩ ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    ΜΙΚΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ.
    ΚΑΙ ΓΩ ΣΠΑΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ.

Από ΓΙΩΡΓΟΣ (12/3/2010 - 18:10:00) :
    το θεμα των γιατρων υπηρχε και θα υπαρχει παντοτε.οσο εμεις θα δινουμε αυτοι θα τα παιρνουν μαλακεσ ειναι? Ππροσοχη στισ απομιμησεισ υπαρχουν και μαιμουδεσ γιατροι προσοχη αυτοινκλεβουν το κρατοσ πιαστε τουσ

Από ΟΥΑΟΥ (12/3/2010 - 18:30:00) :
    ΠΙΑΣΤΕΤΟΥς ΟΛΟΥς ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΗ ΣΟΥ ΞΕΦΥΓΟΥΝ ΠΡΟΣΕΧΕ ΚΟΨΕ ΚΙ ΑΛΛΟ

Από ΕΛΛΗΝΑΣ (12/3/2010 - 18:35:00) :
    ΠΡΟΣ ΕΛΕΝ : Ο 1949 ΕΚΑΝΕ BYPASS ΠΡΟ ΟΚΤΑΕΤΙΑΣ.ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΗΞΕΡΕ ΠΩΣ ΕΣΥ ΕΚΑΝΕΣ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ ΣΤΟ ΜΑΤΙ.ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΣ.ΑΝ ΔΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΘΑ ΒΕΒΑΙΩΘΕΙΣ.
    ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΗ Η ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΛΟΥΚΑΣ ΧΑΤ.ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΣΧΗΜΗ ΟΣΟ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΡΧΗΣ.ΑΝ ΟΜΩΣ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩς ΤΑΠΕ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΩ ΚΑΝΈΝΑ ΓΙΑΤΡΟ "ΦΑΚΕΛΛΑΤΟ" ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΠΛΙΣΕ ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΩ ΜΑ ΤΗ ΠΑΝΑΓΙΑ.ΜΑ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΘΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ.

Από ΕΛΕΝ (12/3/2010 - 18:39:00) :
    ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ/ΑΝΤΟΥΛΑ/
    ΙΣΩΣ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η
    ΔΙΑΜΑΧΗ ΜΕΤΑΞΥ/1949/ΚΑΙ/ΕΛΛΗΝΑ/
    ΑΛΛΑΕΓΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ
    ΜΟΥ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ
    ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ
    ΚΑΛΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.ΕΓΩ
    ΑΠΛΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑ
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ
    ΟΜΟΝΟΙΑ.ΧΩΡΙΣ ΚΑΚΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ
    ΜΑΣ.
    ΑΣ ΓΚΡΙΝΙΑΖΩ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΟΛΟΥΣ.
    ΕΙΣΤΕ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ.
    ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ
    ΟΛΟΙ ΣΕ ΟΛΑ.
    ΓΕΙΑ ΣΑΣ.

Από ΕΛΕΝ (12/3/2010 - 19:04:00) :
    ΠΡΟΣΕΛΛΗΝΑ/ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ
    ΠΡΟΣΕΞΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΥΚΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ
    ΚΑΙ ΕΣΤΙ.ΑΥΤΟΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ
    ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
    ΜΑΣ Η ΒΙΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ.
    ΠΟΥΘΕΝΑ.ΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ
    ΑΣ ΤΟ ΛΗΞΟΥΜΑΙ ΕΔΩ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΟΣΟ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΝΤΡΙΓΚΑ ΠΟΥ ΔΗΜΗΟΥΡΓΙΘΗΚΕ
    ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ.

Από ΚΩΣΤΑΣ (12/3/2010 - 19:25:00) :
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΒΙΛΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΟΛΟ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΚΟΙΤΑΝΕ ΚΟΥΦΑΛΕΣ
    ΠΙΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΡΗΜΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

Από Α.Κ (12/3/2010 - 19:52:00) :
    ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΥΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΤΟ ΠΗΡΑΝΕ? Η ΠΗΡΑΝΕ ΚΑ;Ι ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΖΙ ΟΥΣΤ

Από 1949 (12/3/2010 - 20:06:00) :
    Καλησπέρα.Γειά σου ΕΛΕΝ. Πράγματι νομίζω και εγώ πως εξαντλήσαμε το θέμα.Αν είπαμε μια κουβέντα παραπάνω (ειδικά με την ΑΝΤΟΥΛΑ) ας το ξεχάσουμε.Κακίες δε κρατάω και σας εκτιμώ γιατί λέτε άνετα αυτά που έχετε να πείτε.Θα ξαναβρεθούμε οπωσδήποτε.Την αγάπη μου και τις ευχές μου.1949 ΤΕΛΟΣ.-


Από pipis (12/3/2010 - 21:05:00) :
    εσεις λετε για τους γιατρους,εμενα μου τα πηρε χοντρα[3000 ευρο] αστρολογος,μεντιουμ μεσα σε μια εβδομαδα τα μεντιουμ γραφουν φαρμακα,βοτανα ακομη κανουν καλα και τον καρκινο,μιλαμε στο σαλονι γινοντανε το αδιαχοριτο,ουτε καθηγητρια πανεπιστημιου να ητανε,για αποδειξη δεν το συζηταμε-και γνωριμιες αλλο τιποτα.παντου μεσα.πτυχιο αστρολογιας-μεντιουμ το αποκτατε πολυ ευκολα-φυσικα παιζει ρολο και το ταμπεραμεντο-δεν μπορουν ολοι να γινουν μεντιουμ-πρεπει να εχεις''το χαρισμα''

Από ΑΝΔΡΕΑΣ (13/3/2010 - 0:33:00) :
    ολοι οι γιατροι ειναι για ξυλο ασε τα μεντιουμ καταλαβαμε την ειρωνια σου. pipi

Από Απόστολος, (13/3/2010 - 1:03:00) :
    ΦΙΛΟΙ τής παρέας, το θέμα μπαντάκωσε, που λέγαμε και στο χωριό μου. Έτσι δεν πάμε μπροστά. Είναι πασίγνωστο ότι οι έχοντες και κατρέχοντες πόστα τα ...παίρνουν, όπως λέει ο λαός μας. Και επίσης είναι γνωστό ότι υπάρχουν θαυμάσιες εξαιρέσεις. Κι αυτές, έστω οι λίγες καλές περιπτώσεις, σώζουν το γόητρο των επιστημόνων και χαίρουν εκτιμήσεως εκ μέρους μας. Την ευθύνη, νομίζω, την έχει ολάκαιρη η Πολιτεία, το κράτος, που ενώ γνωρίζει το τί συμβαίνει σε Νοσοκομεία, Εφορίες, Πολεοδομίες κλπ, κλπ., δεν νομοθέτησε σοβαρά/αυστηρά για να πατάξει εξαρχής το κακόγουστο αυτό έθιμο, που μας ενοχλεί και μας προσβάλει όλους. Οι ανήθηκοι υπήρχαν πάντα, επίσης και εκείνοι που από τον πόνο και την ανάγκη τού συνανθρώπου τους πλούτιζαν. Ακόμα φταίει η γενική μας παιδεία, νομίζουμε πώς άν θα δώσουμε το "φακελλάκι" ο/η θα μας προσέξει καλύτερα, θα γίνει ... η δουλειά μας, η υγεία μας κλπ. Κάπου σαράντα χρόνια ήμουν διερμηνέας και μεταφραστής (είμαι ακόμα) στο Εφετείο γνωστής μεγαλουπόλεως στη Γερμανία. Εκατοντάδες φορές συνόδεψα συμπατριώτες σε γιατρούς και νοσοκομεία για τους ιδίους ή για μέλη οικογενειών τους. ΠΟΤΕ δε χρειάστηκε να δώσουμε ούτε ένα Μάρκο!!! Και ακόμα στις περιπτώσεις που οι συμπατριώτες μου θέλανε, μαθημένοι από την πατρίδα, να δώσουν ΚΑΤΙ, ως Ευχαριστώ, και μου πιέζανε να διεκπεραιώσω την επιθυμία τους, βρήκα γρανίτη άρνησης μπροστά μου. Ουδείς δέχτηκε κάτι, κάποιοι μάλιστα είχαν ενοχλήθεί με την πρότασή μου για ένα δωράκι κλπ. Το μόνο που δεν αρνιόντουσαν ήταν όταν κάποιος επιστρέφοντας από τις διακοπές του στη Γερμανία πήγαινε στο γιατρό του ένα Μεταξά, τσίπουρο από το χωριό του, ακόμα εικόνα της παναγιάς, τάβλι, αγαλματάκι, τσολιά, καομπολόϊ κλπ!
    Αυτό έγινε και με την κόρη φίλου μου όταν επικεφτήκαμε τον πιο επιφανή οφθαλμίατρο τής Γερμανίας σε πόλη κάπου 400 χιλιόμετρα μακριά από τη δική μας πόλη. Η διάγνωση του Καθηγητή επαληθεύτηκε με τα χρόνια και όταν το κοριτσάκι έγινε καπέλα ήτανε (και είναι) μια χαρά. Ο φίλος ενθουσιασμένος από την έκβαση τής επίσκεψης μου είπε. Πρέπει κάτι να κάνουμε, ένα δωράκι. Ετοίμασε ένα 500σάρι, έπειτα του φάνηκε λίγο, το έκανε χιλιάρικο(μιλάμε για μάρκα) και όταν δειλά είπα: Κύριε καθηγητά, ο φίλος θέλει να σας ευχαριστήσει με μια συμβολική επί πλέον αμοιβή που βρήκατε το χρόνο να δείτε ο ίδιος το παιδί του και μάλιστα από τόσο μακριά.
    Ο γιατρός χαμογέλασε και μας είπε. Δεν είναι ασφαλισμένο στο ΙΚΑ/ΑΟΚ? Ναι, είπαμε... Ε, αυτό αρκεί, ας κάνει το δωράκι στη χαριτωμένη κόρη του! Τον ευχαριστήσαμε δεόντως και φύγαμε μουδιασμένοι από την άψογη συμπεριφορά του γερμανού γιατρού. Λοιπόν, δίδαγμα. Εμείς έχουμε χαλάσει την ..πιάτσα, επειδή βάζουμε την ουρά στα σκέλη μας και συμπεριφερόμαστε απέναντι στους γιατρούς, εφοριακούς κλπ. με περισσή δουλικότητα. Βέβαια ο Λουκάς, πιο πάνω, μας έδωσε και μια άλλη συνταγή την οποία, ώς απόγονοι ημιθέων, πρέπει να την απορρίψουμε. Αν, όπως λέγανε οι παλαιοί, και το ξύλο κάνει καλό, αφού βγήκε από τον Παράδεισο.
    Υ.Γ. Ίσως άλλη φορά να σας διηγηθώ με πιο πονηρό τρόπο έλληνας καθηγητής/γιατρός τα πήρε χοντρά, από φίλο Ηπειρώτη μετανάστη, για μια απλή εγχείρηση της μάνας του σε γνωστό νοσοκομείο, με βαρύ ΟΝΟΜΑ, των Αθηνών. Εκεί χρειαζόταν, ίσως, η μέθοδος του Λουκά Χατ. Καλό βράδυ, σίγουρα θα τα ξναπούμε.

Από Απόστολος, (13/3/2010 - 1:21:00) :
    ΦΙΛΟΙ τής παρέας, το θέμα μπαντάκωσε, που λέγαμε και στο χωριό μου. Έτσι δεν πάμε μπροστά. Είναι πασίγνωστο ότι οι έχοντες και κατέχοντες πόστα τα ...παίρνουν, όπως λέει ο λαός μας. Και επίσης είναι γνωστό ότι υπάρχουν θαυμάσιες εξαιρέσεις. Κι αυτές, έστω οι λίγες καλές περιπτώσεις, σώζουν το γόητρο των επιστημόνων και χαίρουν εκτιμήσεως εκ μέρους μας. Την ευθύνη, νομίζω, την έχει ολάκαιρη η Πολιτεία, το κράτος, που ενώ γνωρίζει το τί συμβαίνει σε Νοσοκομεία, Εφορίες, Πολεοδομίες κλπ, κλπ., δεν νομοθέτησε σοβαρά/αυστηρά για να πατάξει εξαρχής το κακόγουστο αυτό έθιμο, που μας ενοχλεί και μας προσβάλει όλους. Οι ανήθικοι υπήρχαν πάντα, επίσης και εκείνοι που από τον πόνο και την ανάγκη τού συνανθρώπου τους πλούτιζαν. Ακόμα φταίει η γενική μας παιδεία, νομίζουμε πώς άν θα δώσουμε το "φακελλάκι" ο/η θα μας προσέξει καλύτερα, θα γίνει ... η δουλειά μας, η υγεία μας κλπ. Κάπου σαράντα χρόνια ήμουν διερμηνέας και μεταφραστής (είμαι ακόμα) στο Εφετείο γνωστής μεγαλουπόλεως στη Γερμανία. Εκατοντάδες φορές συνόδεψα συμπατριώτες σε εφορίες, δικηγόρους, γιατρούς και νοσοκομεία για τους ιδίους ή για μέλη οικογενειών τους. ΠΟΤΕ δε χρειάστηκε να δώσουμε ούτε ένα Μάρκο!!! Και ακόμα στις περιπτώσεις που οι συμπατριώτες μου θέλανε, μαθημένοι από την πατρίδα, να δώσουν ΚΑΤΙ, ως Ευχαριστώ, και μου πιέζανε να διεκπεραιώσω την επιθυμία τους, βρήκα γρανίτη άρνησης μπροστά μου. Ουδείς δέχτηκε κάτι, κάποιοι μάλιστα είχαν ενοχληθεί με την πρότασή μου για ένα δωράκι κλπ. Το μόνο που δεν αρνιόντουσαν ήταν όταν κάποιος επιστρέφοντας από τις θερινές του διακοπές στη Γερμανία, πήγαινε στο γιατρό του ένα Μεταξά, τσίπουρο από το χωριό του, ακόμα εικόνα της παναγιάς, τάβλι, αγαλματάκι, τσολιά, κομπολόϊ κλπ!
    Αυτό έγινε και με την κόρη φίλου μου όταν επικεφτήκαμε τον πιο επιφανή οφθαλμίατρο τής Γερμανίας σε πόλη κάπου 400 χιλιόμετρα μακριά από τη δική μας πόλη. Η διάγνωση του Καθηγητή επαληθεύτηκε με τα χρόνια και όταν το κοριτσάκι έγινε καπέλα ήτανε (και είναι) μια χαρά. Ο φίλος ενθουσιασμένος από την έκβαση τής επίσκεψης μού είπε. Πρέπει κάτι να κάνουμε όπωσδήποτε, ένα κάποιο δωράκι στον καθηγητή. Ετοίμασε ένα 500σάρι, έπειτα του φάνηκε λίγο, το έκανε χιλιάρικο(μιλάμε για δυνατά μάρκα) και όταν δειλά είπα: Κύριε καθηγητά, ο φίλος θέλει να σας ευχαριστήσει με μια συμβολική επί πλέον αμοιβή που βρήκατε το χρόνο να δείτε ο ίδιος το παιδί του και μάλιστα από τόσο μακριά.
    Ο γιατρός χαμογέλασε και μας είπε. Δεν είναι ασφαλισμένος ο φίλος σου στο ΙΚΑ/ΑΟΚ? Ναι, είπαμε... Ε, αυτό αρκεί, ας κάνει το δωράκι στη χαριτωμένη κόρη του! Τον ευχαριστήσαμε δεόντως και φύγαμε μουδιασμένοι από την άψογη συμπεριφορά του γερμανού γιατρού. Λοιπόν, δίδαγμα. Εμείς οι ίδιοι έχουμε χαλάσει την ..πιάτσα, επειδή βάζουμε την ουρά στα σκέλη μας και συμπεριφερόμαστε απέναντι στους γιατρούς, εφοριακούς κλπ. με περισσή δουλικότητα. Βέβαια ο Λουκάς, πιο πάνω, μας έδωσε και μια άλλη συνταγή την οποία, ώς απόγονοι ημιθέων, πρέπει να την απορρίψουμε. Αν και το ξύλο, όπως λέγανε οι παλαιοί, κάνει καλό, αφού βγήκε από τον Παράδεισο.
    Υ.Γ. Ίσως άλλη φορά να σας διηγηθώ με πιο πονηρό τρόπο έλληνας καθηγητής/γιατρός τα πήρε χοντρά, από φίλο Ηπειρώτη μετανάστη, για μια απλή εγχείρηση της μάνας του σε γνωστό νοσοκομείο, με βαρύ ΟΝΟΜΑ, των Αθηνών. Εκεί χρειαζόταν, ίσως, η μέθοδος του Λουκά Χατ. Καλό βράδυ, σίγουρα θα τα ξναπούμε.

Από Α.Κ (13/3/2010 - 16:30:00) :
    ΑΝ ΠΑΣ ΕΔΩ ΤΣΙΠΟΥΡΟ .ΣΕ ΓΙΑΤΡΟ Η ΤΑΒΛΙ ΘΑ ΣΤΟ ΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ,ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΟ ΦΕΡΕΙ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΞΕΡΕΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΗ ΦΙΛΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ.ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.


Πείτε τη γνώμη σας:


Όνομα:
Σχόλιο:


Άλλες ειδήσεις:


  • Ηλυσιακός «δοκιμές» και δοκιμές
  • Ο πρόεδρος Ομπάμα ζήτησε ακόμα μεγαλύτερη βοήθεια προς την σεισμοπαθή Αϊτή ενόψει και των επικείμενω
  • Οι 16 στη σέντρα! Νατάσα Παπαδημητροπούλου | 10/3/2010 11:12:27 μμ Ανοίγει την Πέμπτη (11/3) η αυλαί
  • Σφίγγουν τα δόντια, Μπατής και Μαυροειδής Κώστας Παπαντωνίου | 10/3/2010 8:46:02 μμ Το Μαρούσι ολοκλ
  • Ρεάλ - Λυών 1- 1
  • Σε Μπολτ και Σερίνα Γουίλιαμς τα βραβεία Laureus για το 2009
  • Σφαλιάρα για Μπορντό Νατάσα Παπαδημητροπούλου | 10/3/2010 10:03:42 μμ Την ήττα με 1-2 από την Οσέρ γ
  • Χωρίς Τζόρβα αλλά με Ρουκάβινα
  • Διαμαρτυρία για το ν/σ για την ιθαγένεια
  • Σερβία-Ο ηθοποιός Ρέι Φάινς μιλάει για τα γυρίσματα της νέας του ταινίας στο Βελιγράδι