Ο λιναρόσπορος, όχι όμως τα παράγωγά του, μειώνει την χοληστερόλη (23-9-2009) - Pathfinder.gr
Νέα Υόρκη  — Η προσθήκη ολόκληρων λιναρόσπορων στην διατροφή μας, αντί τουελαίου λιναρόσπορων, μπορεί να συντελέσει σε μείωση των επιπέδωντης χοληστερόλης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας πουδημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο American Journal of ClinicalNutrition. Ο λιναρόσπορος ..
Ο λιναρόσπορος, όχι όμως τα παράγωγά του, μειώνει την χοληστερόλη (22-9-2009) - In.gr
Νέα Υόρκη : Η προσθήκη ολόκληρων λιναρόσπορων στην διατροφή μας, αντί του ελαίου λιναρόσπορων, μπορεί να συντελέσει σε μείωση των επιπέδων της χοληστερόλης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο American Journal of Clinical Nutrition. Ο λιναρόσπορος είναι μια τρο..